>>> podcast
Evo nas na polovini godine i vreme je da napravimo malu rekapitulaciju. Pred vama je moj izbor od 25 najboljih albuma u prvih šest meseci. U ovoj emisiji sam vrteo numere sa ovih ploča.
The 25 Best Albums of 2011 (So Far)
Redosled nije bitan / In alphabetical order
AUSTRA - Feel It Break (Domino)
BILL CALLAHAN - Apocalypse (Drag City)
BON IVER - Bon Iver (Jagjaguwar)
CHARLES BRADLEY - No Time For Dreaming (Dunham)
CULTS - Cults (In the Name Of)
DESTROYER - Kaputt (Merge)
FLEET FOXES - Helplessness Blues (Sub Pop)
GILLIAN WELCH - The Harrow & The Harvest (Acony)
IRON AND WINE - Kiss Each Other Clean (4AD)
J MASCIS - Several Shades Of Why (Sub Pop)
JAMES BLAKE - James Blake (Atlas)
JOSH T. PEARSON - Last of the Country Gentlemen (Mute)
LYKKE LI - Wounded Rhymes (LL Recordings)
MIDDLE BROTHER - Middle Brother (Partisan)
MILES KANE - Colour Of The Trap (Columbia)
MY MORNING JACKET - Circuital (ATO)
PJ HARVEY - Let England Shake (Island)
THE CIVIL WARS - Barton Hollow (Sensibility Music)
THE KILLS - Blood Pressures (Domino)
THE PAINS OF BEING PURE AT HEART - Belong (Slumberland)
THURSTON MOORE - Demolished Thoughts (Matador)
TORO Y MOI - Underneath The Pine (Carpark)
VETIVER - The Errant Charm (Sub Pop)
WILD BEASTS - Smother (Domino)
YUCK - Yuck (Fat Possum)
BILL CALLAHAN - Apocalypse (Drag City)
BON IVER - Bon Iver (Jagjaguwar)
CHARLES BRADLEY - No Time For Dreaming (Dunham)
CULTS - Cults (In the Name Of)
DESTROYER - Kaputt (Merge)
FLEET FOXES - Helplessness Blues (Sub Pop)
GILLIAN WELCH - The Harrow & The Harvest (Acony)
IRON AND WINE - Kiss Each Other Clean (4AD)
J MASCIS - Several Shades Of Why (Sub Pop)
JAMES BLAKE - James Blake (Atlas)
JOSH T. PEARSON - Last of the Country Gentlemen (Mute)
LYKKE LI - Wounded Rhymes (LL Recordings)
MIDDLE BROTHER - Middle Brother (Partisan)
MILES KANE - Colour Of The Trap (Columbia)
MY MORNING JACKET - Circuital (ATO)
PJ HARVEY - Let England Shake (Island)
THE CIVIL WARS - Barton Hollow (Sensibility Music)
THE KILLS - Blood Pressures (Domino)
THE PAINS OF BEING PURE AT HEART - Belong (Slumberland)
THURSTON MOORE - Demolished Thoughts (Matador)
TORO Y MOI - Underneath The Pine (Carpark)
VETIVER - The Errant Charm (Sub Pop)
WILD BEASTS - Smother (Domino)
YUCK - Yuck (Fat Possum)
I ono što nisam rekao u emisiji, ali vam kažem sada:
EP's
DUM DUM GIRLS - He Gets Me High EP (Sub Pop)
MICHAEL KIWANUKA - Tell Me A Tale EP (Communion)
THE WATSON TWINS - Night Covers EP (Vanguard)
THE WATSON TWINS - Night Covers EP (Vanguard)
Najbolji domaći albumi
DISCIPLIN A KITSCHME - Uf! (PGP RTS/Odličan hrčak/ExitMusic)
EVA BRAUN - Playback (Odličan hrčak /ExitMusic )
STRAY DOGG - Almost (www.straydogg.bandcamp.com)
No comments:
Post a Comment